Servicii de salarizare

Externalizarea serviciilor de salarizare ofera clientilor libertatea necesara pentru a se ocupa de propria afacere, prin eliminarea drumurilor catre ITM si ANAF si aduce un plus de siguranta prin calculul corect si concis al salariilor, in functie de toti factorii determinanti: conditii de munca normale sau speciale, concedii medicale, ore suplientare, ore de noapte, prime sau bonusuri, bonuri de masa sau tichete de vacanta, etc.

Externalizare salarizare

Externalizarea serviciilor de salarizare consta in:

– Preluarea pontajului de la client si calculul drepturilor salariale lunare;
– Intocmirea Statului de plata;
– Tiparirea si distribuirea fluturasilor de salariu;
– Intocmirea Ordinelor de Plata aferente obligatiilor bugetare si fondurilor speciale;
– Intocmirea si depunerea Declaratiei 112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate;
– Organizarea si Gestionarea electronica a informatiilor despre salariatii firmei client si asigurarea conditiilor de obtinere in timp real a oricaror date de interes despre intregul personal al firmei.

Servicii de resurse umane

Externalizarea serviciilor de resurse umane va ofera avantajul sigurantei informatiilor, al diminuarii costurilor si al economisirii timpului atat de pretios pentru afacerea dumneavoastra. Activitatile administrative va pot distrage cu usurinta atentia de la activitatile importante, atunci cand compania trebuie sa faca fata unui aflux brusc de informatii si documente ce trebuiesc procesate intr-un timp cat mai scurt. In plus, trebuie sa fiti tot timpul la curent cu ultimele modificari legislative, fapt ce poate consuma resurse importante. Externalizarea serviciilor reprezinta cea mai avantajoasa investitie.

Serviciile de resurse umane cuprind:

– Intocmirea si inregistrarea in Revisal a contractelor individuale de munca;
– Intocmirea si inregistrarea in Revisal a actelor aditionale la contractele individuale de munca;
– Intocmirea si inregistrarea in Revisal a incetarii sau suspendarii contractului individual de munca;
– Transmiterea catre Inspectoratul Teritorial de Munca a schimbarilor intervenite in starea civila sau pregatirea profesionala a salariatilor;
– Intocmirea adeverintelor de vechime si a altor adeverinte;
– Intocmirea Fisei Postului;
– Revizuirea functiilor/meseriilor conform COR – Clasificarii Ocupatiilor din Romania;
– Intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara;
– Consultanta la negocierea, elaborarea, redactarea inregistrarea Contractului Colectiv de Munca la nivelul firmei, document obligatoriu pentru societatile cu mai mult de 21 de salariati.

 

Contactati-ne, pentru a primi o oferta personalizata!